Klockan har gått över till Midsommardagen. Det blev en lugn och skön Midsommarafton med massa god mat och gott sällskap ❤️ Vädret på topp med 25 grader och strålande som🥰 Efter det åkte vi till min väninnas fest och mötte upp en annan väninna/och gammal granne jag inte sett på massa år, så kul. Många goa minnen och babbel och vi bestämde oss för att ses snart igen "tjejgänget" från gården jag bodde förr på.
Vi avslutade kvällen med att ta en biltur ner till sjön bara för att få lite frisk havsluft i oss så man sussar gott 😜 Det var strålande vackert där i kväll och faktiskt lite folk där ute som badade t.o.m.
Hemma igen strax före midnatt och känner mig belåten men väldigt trött i både knopp och kropp . Var heldag i går och lika idag och även om det är super trevligt känner jag av min utbrändhet och hjärndimma när det blir mycket intryck och prat. Men I morrn blir en lugn dag då det väntas extrem väder har det tjatat om nu I flera dagar. Ska bli 27 grader och stor risk för kraftig åska och kraftigt regn östra Svealand från södra Norrland ner östra Götaland. 😳 Jag ber till vädergudarna att det passerar på utsidan av vår stad 😜🙏 För jag gillar inte alls nån extrem åska fy!!!
Men avslutar med kvällens vackra vyer nere vid sjön😍 Spegelblankt på vattnet och sista skymten av solnedgången åt ena hållet av sjön och motsatta håll lika blå himmel som vatten. Otroligt vacker Midsommar natt❤️






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar