fredag 19 juni 2026

En intensiv dag med vackert avslut.


Kväll före Midsommarafton. Har stökat över allt jag skulle idag och fått hem MAT🥰 Skåpen fyllda igen 🙏 Men att handla eftermiddag dan före helg var rena h...vetet. Herreje vad med folk precis överallt 😩.  Tomma hyllor och hälften av det jag skulle ha var slut 😫 Å ett jädra virrvarr då det var vagnar, skrikande barn, tok hostade människor och gud vet allt fasen upp i fejset på en😅 Näe löning dag innan är ingen hit kan jag säga och min arma skalle var tömd efter handlingen. Hade knappt nått att äta i dag innan hemma så energierna var bortblåsta . Det fick faktiskt bli ute mat annars hade jag aldrig klarat av att åka vidare till COOP med för att få hem min mat.  Det fick bli Chop Chop och allergi medicin innan för att klara nudlarna som är gluten. Får väl se i morrn hur tarmen mår?? Men mumsigt var det😁


COOP levererade denna dag och hade det jag skulle ha. Inte heller gapande tomma hyllor som ICA Maxi. 

På det blev det leverera lite hyllor hos dotra sen ut till bryggan och vattnet för att inhämta energier 🥰 ÄNTLIGEN, har vår brygga öppnat upp. 100 meter ut i vattnet och faktiskt jätte jätte fint😍




Byggt som att det är en bassäng i mitten för bad





Var rätt najs att lägga sig I dessa solsängar de byggt. Värre var att ta sig ur och upp 😅😅 och en otrolig solnedgång sen😍

Det blev ljus för mammsen och pappsen och så klart mormor och morfar❤️


ÄLSKAR ER ❤️
Och ni saknas så😢❤️



Otroligt vackert i Minneslunden❤️ 

Men nu har mina ben gått så kommer jag upp i morrn utan några problem är det ett under. Mitt högra ben och höft är söndervärkt nu😢 Men det sägs ju att rörelse är det bästa så I dag har jag gjort som experterna säger och ändå gör det sjukligt ont . 

Det blir högläge ett tag nu 💯%

Avslutar med ännu en himmelsbild 😜 Jag älskar förgranna himlar och i kväll var det en sån  fast mörka moln förstörde lite .


Med det säger jag på återhörande och natti natt 😘❤️







 

Inga kommentarer: